pondelok, 22. augusta 2016

Kúzelná knihovníčka 3

Autorkou je Abyss

Pôvodne som chcela tento článok robiť vždy po roku, ale keďže mi knihy pribúdajú obrovskou rýchlosťou vo veľkých množstvách, tak som sa nakoniec rozhodla pre každý polrok. Za posledný polrok sa toho v mojej knižnici veľmi veľa zmenilo a hlavne mi pribudla nová veľká knižnica, ktorá je proste geniálna. V knižniciach mám aj nejaké maličkosti ako snežítka alebo oznamká. A berte s rezervou tú kvalitu fotiek, lebo: za 1. je daždivé počasie, takže som mala málo svetla, za 2. knižnice sú postavené na blbých miestach, za 3. nemám poriadny foťák/mobil. Takže prepáčte mi to, ale kochajte sa. Článok z februára nájdete TU

Tak toto je moja krásna, nová knižnica. Rozhodla som sa, že v nej budú najmä anglické knihy, takmer všetky krásky od Slovartu a niekoľko ďalších kníh, ktoré mám veľmi rada. 

Prvé dve poličky sú zamerané na Slovart, bohužiaľ nezmestilo sa tam úplne všetko. Takže tu sú najmä contamporary a stand alone knihy ako knihy od Patricka Nessa, Aljaška od Greena, Dám ti ja slnko, Len to nikomu nepovedz a Adaptácia od Varáčkovej, Kečupové oblaky a úžasné vydanie Narnie v boxe. A ešte omaľovanka V krajine zázrakov. 

Druhá časť Slovartu sú najmä série. Nástroje smrteľníkov, Pekelné stroje, Staré kráľovstvo, Lockwood a spol., Detektív kostlivec, Trón zo skla, Baby z Brooklynu a nakoniec ešte S láskou Rosie a Charlie.

A teraz začína moja obľúbená časť knižnice a to sú anglické krásky! Lady Midnight, retellingy na Petra Pana: Never Never a Unhooked, séria Throne of Glass a A court of thorns and roses, retelling na Alicu Queen of Hearts a série The Orphan Queen (ktorú si povinne prečítajte!). 

Anglické contemporary! Yaay! Tri knihy od Francisca X. Storka, Simon vs. the homo sapiens agenda, Fangirl, Beautiful Broken Things, Liars, I was here, Everything Everything, anglický Charlie, knihy od Colleen Hooverovej a Ari a Dante.

Anglická HP polička - americké vydanie HP 1-7, britské vydanie HP 1-3 (dokúpim aj ostatné, nebojte). Cursed Child, Red Queen a Glass Sword.

Well, tu je najmä fantasy. Knihy od Amandy Hocking, séria Something strange and deadly, The Last Princess, Dorothy must die, Alica a The Wizard of Oz. 

Tu je miešanina všetkého, čo sa inde nezmestilo. The Love That Split the World, Hollow Earth, I'll be there, Peter Pan, dve knihy Supernatural, Wicked a knihy od Sarah Dessen. 

Znovu najmä fantasy, ale tentokrát hlavne dve geniálne série - The Raven Boys (zatiaľ som čítala len jednotku) a The Lunar Chronicles a potom The Siren od Kiery Cass a Snow like ashes. 

Upírska akadémia sa mi hore nezmestila, tak nakoniec skončila tu. Spolu s ňou aj Měsíční píseň a séria Alex Craft. 

Tu je znovu mix všetkého, ale najmä knihy od CooBoo. Prvé štyri sú vojnové knihy, Sepetysovej Potrhaná křídla, séria Škola dobra a zla a dve vianočné knižky. 

Zoznámte sa so starou priateľkou, ktorú ste už videli, len v inom zložení. 

Oficiálna HP polička. Sú tu nejaké doplnkové knihy ako Page to screen, Filmové čary, Tvory a netvory a Magické miesta, ilustrovaný HP1, ďalšie doplnkové knihy - Čarovné svety HP, Neoficiálny sprievodca HP, Rozprávky barda Beedla, Metlobal a Fantastické zvery a Lexikón a celá séria v slovenčine. A ďalšie dve série, ktoré sú moje srdcovky - Mariotovi dediči a Dedička a tenučká rozprávková knižka Peter Pan. 

Aj túto poličku totálne zbožňujem, lebo sú tu moje srdcovky. Príbeh kráľovraha, Anna, Hobit a Pán prsteňov, Talon, Drahokamy, Píseň krve, Tak padne náš svět a séria Roztříštěná říše. 

Vuhúúú! Knihy od Ricka Riordana, Zaklínač, prvé vydanie Pána prsteňov u nás a séria Etiketa a špionáž. 

Posledná knižnica je fakt mix všetkého. Takže je to dosť chaotické usporiadanie. 

Tu je všetko. Od contemporary, cez klasiku až po fantasy. Vlčí dar, Piata vlna, Ritmatik, Řekni vlkum, že jsem doma, Moře klidu, My deti zo stanice Zoo, Nezabíjajte vtáčika, Legenda, Príď sa so mnou rozlúčiť, Železný král a Hraničiarov učeň 5-7 (ostatné tiež dokúpim...raz). 

Seriálový sprievodca GoT, Detvan od Sládkoviča, niečo od Tajovského (neviem, ktoré príbehy tam sú), Babička od Němcovej a Deti kapitána Granta od Verna, Nesmelý zabijak a Jazdci časom, Chlapec Nikto, Nesmrteľný alchymista, prvý diel Nočných lovcov, Posol od Zusaka, Pravda o večnosti, Zamilovaná do anjela.séria Eon a dve knižky Doctora.

Prvé dva diely Monumentu 14, Crowfieldska kliatba, pár slovenských autorov, Múdroslovie Tyriona Lannistera, The Boy in the Smoke a knižky z Nového času. 

Všetky krásky od Yoli, ktoré sú zase takmer všetky mojimi srdcovkami a Tweetni mi!. 

Toto je len polička na stene a zas tu je všetko, čo som nemala kam dať. A hlavne série - Nočný tieň, Věk X, Sukuba, Drakológia a Meno hviezdy. 

Moja knižnica celkovo obsahuje cez 230 kníh, presný počet neviem, lebo sa mi to nechcelo zase rátať a ja som fakt nadšená, že mám stále miesto a knihy môžu stále pribúdať. Pochváľte sa aj vy vašimi poličkami. 

6 komentárov:

  1. Vôbec, ale vôbec ti nezávidím tie anglické knihy XD Hneď by som ich brala všetky :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to potom chvalabohu, že nevieš, kde bývam :D

      Odstrániť
  2. Skvelé kúsky, najviac sa mi zapáčili tie anglické poličky, ozaj majú niečo do seba..a tie HP plagáty! :o

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka :3 Tie anglické totálne zbožňujem :3 Tie plagáty som fakt ťažko zohnala, ale sú mega a navyše aj obojstranné :3

      Odstrániť